Bij aankoop van uw matras krijgt u een Oorsprong- en Kwaliteitscertificaat waarin o.a. de keurmerken vermeld staan waar wij aan voldoen. Op uw matras zit 8 jaar fabrieksgarantie. Dit houdt in dat mocht er gedurende deze periode producttechnisch iets mis zijn met het matras (bijv. kuilvorming), u hier garantie op heeft. Wat niet onder fabrieksgarantie valt is bijv. gebruikersslijtage.
Mocht u denken dat er iets mis is met uw matras of boxspring, verzoeken wij u een foto te maken van de situatie en deze naar ons te sturen via mail@matrasatelier.nl met vermelding van uw factuurnummer. U kunt uiteraard ook telefonisch contact met ons opnemen via 040 20 011 01.
Bij uw bezoek aan onze showroom nemen wij rustig de tijd om u van een vakkundig advies te voorzien. De kans is groot dat u zodoende het ideale matras voor u kiest in de showroom. Mocht echter na verloop van tijd blijken dat u toch niet helemaal tevreden bent met uw matras, kunt u gebruik maken van de 180 dagen omruilgarantie. Dit houdt in dat u een half jaar de tijd heeft om te bepalen of u tevreden bent.
Bij een nieuw matras moet uw lichaam hier enige tijd aan wennen. Heeft u 30 dagen op het matras geslapen en het ligt niet naar wens, kunt u het matras eenmalig laten aanpassen. Dit kan zowel in onze showroom als bij u thuis, afhankelijk van uw eigen voorkeur. Het totale proces hiervoor duurt 10 werkdagen gemiddeld.
Het aanpassen van het matras kan zowel in onze showroom als bij u thuis, afhankelijk van uw eigen voorkeur. Komt u naar onze showroom voor de aanpassing, dan verzoeken wij u het matras mee te nemen. Het matras wordt vervolgens direct voor u aangepast.
Bij een aanpassing aan huis neemt onze slaapadviseur nieuwe lagen mee. Deze zijn bepaald op basis van het eerdere gesprek dat u heeft gehad met onze ‘remake afdeling’. De slaapadviseur zal uw matras ter plekke aanpassen, zodat u het matras nooit kwijt bent.
Het aanpassen van het matras kan eenmalig. Voor de aanpassing vragen wij om een eigen bijdrage van € 55,- per matras. Met de omruilgarantie en onze aanpassingsservice bent u verzekerd van een kwaliteits matras en uitmuntend slaapcomfort.
U maakt een omruilafspraak door per mail of telefonisch contact met ons op te nemen. Uw ervaringen worden besproken met onze remake afdeling en zij nemen binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u op. Tijdens dit gesprek zoekt remake afdeling uit wat de beste oplossing voor u is. Indien u tijdens dit gesprek aangeeft graag naar de showroom te willen komen met uw matras om daar de aanpassingen direct te laten uitvoeren, plant de remake afdeling hiervoor een afspraak met u in. Gemiddeld genomen zijn omruilafspraken in de showroom mogelijk binnen 5 werkdagen.
Heeft u liever dat wij bij u thuis komen om uw matras aan te passen, dan neemt onze logistiek afdeling telefonisch contact met u op. Uw beschikbaarheid in acht nemend proberen zij de afspraak aan huis binnen 5 werkdagen te laten plaatsvinden.
Retour genomen matrassen worden gedoneerd aan VluchtelingenWerk Zuid-Nederland of milieuvriendelijk afgevoerd.